Handels- og leveringsbetingelser

A ROOM ABOVE’s webshop giver dig mulighed for at handle derhjemme, når du har tid og lyst.

Du kan handle på alle tider af døgnet og få dine køb bragt lige til døren. På denne side kan du læse om fordele og betingelser, som gør det nemt, sikkert og trygt at handle online hos os.

Det er let at handle i webshoppen, du skal blot tilføje varerne til din indkøbskurv og “gå til kassen” for at betale.

Som udgangspunkt er de fleste af produkterne på vores webshop på lager. Hvis dette ikke tilfældet fremgår det af produktinformationen under det enkelte produkt. Bestiller du en vare som ikke er på lager, kontakter vi dig direkte med nærmere information om hvornår du kan forvente din ordre leveret.

Når du har købt dine varer får du en ordrebekræftelse pr. e-mail, så du kan se hvad du har bestilt og hvor det bliver leveret.

Har du spørgsmål til vores webshop samt vores handels- og leveringsbetingelser er du velkommen til at skrive til info@aroomabove.com.

A ROOM ABOVE tager forbehold for tastefejl, prisændringer, udsolgte varer og tekniske fejl.

Alle priser er inkl. moms og øvrige afgifter i DKK.

Du kan betale for dine varer med bankoverførsel. Vi sender dine varer når din betaling er registreret.

Betalingen sker til A ROOM ABOVE CVR NR: 35410716.

Hos aroomabove.dk er det vores mål at have konkurrencedygtige priser hver dag.

Alle varer er mærket med en vejledende udsalgspris, og det giver dig som kunde, et klart overblik over varens før og efter pris ved evt. kampagner eller udsalg.

A ROOM ABOVE har forskellige fragtpriser som afhænger af varens størrelse.

Levering af produkter:

Varerne sendes til oplyste leveringsadresse eller valgte pakkeshop med GLS. Når du køber produkter for mindst kr. 3.000,- i vores webshop er fragten gratis.

Generelle leveringsbetingelser

Det er altid dit ansvar, at oplyse den korrekte leveringsadresse.

Modtagelse af beskadiget vare.

Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller bærer synlige tegn på defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Alternativt kan nægtes modtagelse af varen. Kvitteres for modtagelse uden indsigelse, kan man ikke senere reklamere over transportskader på varen.

A ROOM ABOVE udbetaler ikke kompensation, hvis din levering er forsinket grundet forhold uden for A ROOM ABOVE´s kontrol (f.eks. vejrforhold, vejarbejde, manglende/fejlagtige oplysninger fra kunde o. lign.).

Er fragtmanden ikke kommet inden for det aftalte tidsrum, eller er der fejl og/eller mangler på din levering, skal du meddele dette til A ROOM ABOVE inden 24 timer.

A ROOM ABOVE’s leveringsbetingelser er gældende ved alle leveringer indenfor Danmarks grænser, ekskl. Grønland og Færøerne.

Den oplyste leveringstid er vejledende. Der kan desværre ske afvigelser. A ROOM ABOVE kontakter dig, såfremt vi ikke kan overholde det forventede leveringstidspunkt.

Skulle der inden levering opstå problemer med din ordre, som ligger uden for A ROOM ABOVE´s kontrol (f.eks. produktionssvigt, leveringssvigt eller lignende), kontakter vi dig inden den aftalte leveringsdato, hvis det er muligt.

A ROOM ABOVE udbetaler ikke kompensation, hvis dine varer er forsinkede.

Den oplyste leveringsuge er vejledende, vi oplyser ved bestilling en forventet leveringsuge. Skulle der inden den forventede leveringsuge opstå problemer med din ordre, som ligger udenfor A ROOM ABOVE’s kontrol (produktionssvigt, leveringssvigt el.lign.), kontakter vi dig inden den forventede leveringsuge, hvis det er muligt.

A ROOM ABOVE udbetaler ikke kompensation, hvis dine varer er forsinkede.

Særlige betingelser ved specialbestillinger:

Varen sættes først i produktion, når den er fuldt betalt. Udskydelse af betaling vil afføde en tilsvarende udskydelse af leveringstidspunktet.

Specialbestillinger kan efter betaling ikke annulleres. Der er ingen returret på specialbestillinger

Alle gaver, der er købt hos A ROOM ABOVE, kan byttes også selvom de er købt online. Det eneste krav er, at varen er intakt samt at du vedhæfter ordrebekræftelse eller kvittering.

Der gælder samme betingelser for ombytning af varer, som ved returret (se punkt angående retur- og bytteret).

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt på A ROOM ABOVE’s webshop, gældende fra den dag, du modtager varen. Det gælder dog ikke på varer som er produceret specielt til dig. Vær opmærksom på, at du skal være forsigtig, når du samler og/eller adskiller dine møbler, da evt. skade på produktet kan betyde en værdiforringelse af varen, hvis du vælger at gøre brug af din fortrydelsesret. Værdiforringelsen kan betyde at du kun får en del eller intet af købesummen tilbage.

Følgende er gældende for at gøre brug af fortrydelsesretten:

– Varen må ved returnering ikke være beskadiget.

– Varen skal afsendes med posten, afhentes på din adresse eller returneres til vores fysiske showroom eller lager indenfor 14 dage efter modtagelse.

– Alle omkostninger forbundet med returnering af varen afholdes alene af dig som kunde. Du er velkommen til selv at returnere varen til vores adresse efter nærmere aftale.

– Du skal indsende en utvetydig erklæring om, at du ønsker at ophæve dit køb.

Du kan sende en mail til charlotte@aroomabove.dk, husk at vedlægge dit ordrenummer, eller udfyldes vores fortrydelsesformular herunder. Ved brug af fortrydelsesret tilbagebetaler A ROOM ABOVE hele det indbetalte beløb, såfremt varen fremstår uden fejl og mangler.

Som forbruger har du ifølge købeloven 24 måneders reklamationsret.

Hos A ROOM ABOVE har vi et tæt samarbejde med vores leverandører og vurderer løbende kvaliteten på alle vores varer. Vi står derfor naturligvis inde for kvaliteten.

De fleste af vores varer er lavet af naturmaterialer, som kan have behov for regelmæssig pleje og vedligehold ellers kan det påvirke varens levetid og garanti. Du er altid velkommen til at kontakte vores personale for råd og vejledning om korrekt pleje af dit produkt. Derved får du længst mulig glæde af dine møbler.

Hvis du har reklamation på din vare.

Modtager du en vare med fejl eller mangel udbedres denne som udgangspunkt ved reparation eller udskiftning af reservedel. Alternativt ombyttes varen eller dele af denne, forudsat at det ikke medfører A ROOM ABOVE’s uforholdsmæssige omkostninger.

Ønsker du at reklamere kan du:

Kontakte A ROOM ABOVE på telefonnummer 53 34 34 06

Sende en mail med billeder og beskrivelse af problemet til info@aroomabove.dk

Husk i begge tilfælde at have dit ordrenummer klar.

Følgende skal være opfyldt, for at vi kan behandle din reklamation:

Du skal gøre os opmærksomme på fejlen/manglen med det samme, når den opstår/opdages.

Det er vigtigt, at du giver os besked om en evt. fejl eller mangel på din vare, så snart du opdager den, da fejlen ellers kan forværres og i værste tilfælde bevirke, at vi ikke kan udbedre eller ombytte. Gives der ikke besked om en fejl eller mangel indenfor rimelig tid, afvises en evt. reklamation.

Du skal kunne fremvise original kvittering/ordrebekræftelse.

For at kunne behandle din reklamation, skal vi have dit ordrenummer. Det er dit ansvar som kunde, at kunne oplyse dette. Vi behandler ikke reklamationer uden originalt ordrenummer eller kvittering.

Varen skal være indenfor garanti perioden.

Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt.

Mange af vores varer er lavet af naturmaterialer, som kan have behov for regelmæssig pleje og vedligehold ellers kan det påvirke varens levetid og garanti. Misvedligehold af produktet eller uhensigtsmæssig brug er hverken dækket af alm. købelov eller A ROOM ABOVE’s 24 måneders garanti. Reklamationer på varer, der ikke er vedligeholdt korrekt eller brugt uhensigtsmæssigt, afvises. Er du i tvivl om, hvordan din vare skal behandles, er du velkommen til at spørge A ROOM ABOVE.