Support

Hos A ROOM ABOVE er vi altid interesseret i at give vores kunder
den bedste service. Derfor har vi samlet nogle af de oftest stillede
spørgsmål i tabellen nedenfor.

Skulle du have et spørgsmål som ikke fremgår af listen er du
velkommen til at kontakte os.

Telefontid:
Mandag – lørdag
kl. 8:00-16:00

+45 53 34 34 06

eller send os en mail:

info@aroomabove.dk

Hvilke korttyper kan jeg betale med?

På aroomabove.dk kan du betale dine varer med Visa, Mastercard og Maestro.

Hvornår vil beløbet blive trukket fra min konto?

Beløbet på de købte varer bliver trukket når varen er sendt afsted med post eller fragtmand.

Hvor lang tid vil der gå før jeg modtager min vare?

Leveringstiden på køb af varer varierer, alt efter hvilket produkt du har bestilt og om varen er på lager.

Følgende gælder:

Mindre varer som brugskunst, sendes indenfor få hverdage fra bestilling, såfremt varen findes på lager. Vi sender varer hver mandag og torsdag. Ved bestilling inden kl. 12.00 på begge forsendelsesdage er det muligt at få sin ordre sendt afsted samme dag.

Større varer som lænestole, sofaer og borde, leveres efter aftale med fragtmand, da det er vigtigt du er hjemme på tidspunktet for modtagelse.

Hvis din bestilling ikke er på lager, kontakter vi dig personligt med en mulig leveringsdato.

Hvordan returnerer jeg min vare?

Du kan returnere dine varer købt på aroomabove.dk i butikken eller med post.
Det er dog vigtigt at du kontakter butikken inden du returnerer varen og udfylder vores returneringsformular som skal sendes pr. email.

Formularen skal sendes til:

info@aroomabove.dk og indeholde følgende:

– Ordrernummer
– Ordre- samt leveringsdato
– Navn og adresse
– Telefonnummer
– Grund til returnering

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages.
Hvis du vælger at fortryde dit køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den.
Når varen er modtaget af A ROOM ABOVE og godkendt, refunderes købsprisen til din konto inden for 2-3 bankdage.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord, du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er brugt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Jeg vil bytte til anden vare
Såfremt du ønsker at bytte til en anden vare, skal du kontakte A ROOM ABOVE telefonisk.

Kontakt os
Om A ROOM ABOVE
Handels- og leveringsbetingelser